Start a new topic

video play when driven how can i play ?? .

BOSS Audio BV9986BI In Dash, Single..im in the dominan Republic there is rule here for the video play when driven how can i play My video ?? Driven .

Connect the ground wire with the parking break wire
Conecta el cable atrás que dice Parking brake con el cable negro que es de tierra y eso va a solucionar tu problema. Ahora vas a poder ver tus video y peliculas. Buena suerte porque la gente de esta página no ayudan en nada. Estoy tratando yo de ver videos en el radio usando los cables de atras si la necesidad de usar el dvd. Estay compañía no ayuda en nada.aquí como que tenemos que ayudarnos unos al otro.

tengo el sistema BV9358B, en la parte trasera trae un cable violeta/blanco para la cámara de vision trasera, pero las conexiones de la cámara son únicamente un rca para el video y un cable rojo supongo que es para la corriente, en donde conectaría ese cable violeta.

How do you hook up the brake wire properly

They are restricted from showing video while driving because most state governments and even international governments have made it illegal for any driver facing screen to play distracting media.

When wired to the parking brake, this requires you to be stationary and have the parking brake engaged in order to view the video

The Brake wire needs to be connected to the negative side of the Emergency Brake wire.

Login or Signup to post a comment